Ett hej från mig

Hallå på er! Eller godkväll kanske passar bättre?
 
Vill bara säga förlåt för det mycket dåliga uppdateringen, men tiden har tyvärr inte funnits och inte heller motivationen.. Det är verkligen full rulle i skolan nu, under denna lilla "perioden" jag har varit borta, så har jag hunnit med: ett muntligt engelska nationella, ett muntligt svenska nationella, ett matteprov, en inlämingsuppgift och veckan som jag har framför mig ser ut följande: läs- och hörförståelse på tyskan imorgon, svenska natonella lösförståelse på tisdag, tyska uppsats på onsdag och svenska nationella uppsatsen på torsdag.. Så om jag överlever denna veckan så ska det bli sååå otroligt skönt att få pusta ut på fredag och gå på helg! 
 
Men utöver skolan så har även min kille fyllt år, jag har tränat lite och jag har även hunnit med att rida oxå :) Det har varit rena sommarvärmen nu under helgen och man blir så glad! Igår blev det en tur ute på vår fina galoppbana med Cinzano och jag kan säga att det uppskattades av båda. Strålande sol och nästan vindstilla :D Idag har jag och Ann-Sofie varit iväg en stund och kollat på hästtävlingarna i Torestorp och det kryper lite i mig kan man säga.. Blev så sjukt tävlingssugen!! :)
 
/Lite bilder från senaste dagarna.. förutom den när Affe och jag är små förstås ;))
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback