Svenska lektion

Framtiden? Hur kommer den se ut? Hur kommer min framtid att se ut? Hur kommer världen se ut? Kan man spå framtiden?
 
Det är temat framtid som vi har fått på vårt muntliga nationella och just nu vet jag inte riktigt vad jag vill prata om.. Men får väl brain-storma ett papper och sen välja ut nått. Svårt är det. Har som tur är typ 2 veckor på mig att få ihop ett bra tal.
 
Så som sagt så sitter jag just nu på svenska lektion och om 20 min slutar jag. Äntligen! Ska till stallet då och rida tillsammans med min fina vän Emma. Har turen att vi är i samma stall förstår ni :) Det ska bli otroligt skönt att få komma ut i friska luften och det behöver nog mitt huvud också.. Seg som kola är det. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback