Lollipop

Tänkte bara meddela för er som har missat att vi skolelever nu har påsklov! Såå skön känsla! :D 
 
Började dagen med att inviga mina nya löparskor jag fick igår och tog en springtur med Affe. Det var skönt men förbaskat jobbigt! Min kondis är inte på topp om man säger så.. ;) Tog sedan bussen hem och nu sitter jag här i mitt rum och äter klubba som fanns i mitt påskägg. Funderar på att ut och gå och bara koppla av till lite musik, men här snöar det tyvärr.. Så får se om jag orkar trotsa vädret. 
 
Igår efter skolan åkte jag in med familjen till stan en stund och hem följde som sagt ett par löparskor och sen ett par vita låga Converse också. Överlycklig! Så nu är det bara våren som fattas :)
 
 
//Osminkad tjej
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback