I'm back

Förlåt för den urkassa uppdateringen, men har inte haft någon större lust eller ork att uppdatera tyvärr. Just nu sitter jag i mitt rum och har precis gjort klart tyska läxan, har sådan där söndagsångest ni vet.. För imorn börjar ju skolan igen.. Suck! Hade vart skönt med en veckas ledighet till :) 
 
Denna veckan har iallafall gått jättefort och kan försöka sammanfatta den lite.. I Söndags fyllde min kära mamma år, så då drog vi en runda till Öland och fikade på mysiga Gårdby Café. Ni som inte har varit där, åk dit! Superfint och dom har även en inrednings- och klädesaffär där. I måndags var vi hos mormor som också bor på Öland och åt kroppkakor oså.. Min morfar skulle egentligen fyllt år då, så vi tog en tur till minneslunden och tände några ljus för honom Sen har jag även övningskört en hel del och det är såå kul!! Skulle vilja ha mitt körkort nu helst! Har även varit i stallet lite, stan och tagit det lugnt som man ska när det är lov :) 
 
Nu ska jag nog dra ut min mamma på promenad innan solen försvinner helt, så ni får ha en fortsatt trevlig kväll och vi hörs!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback